Modul de apelare de la un număr de telefon neautorizat (client anonim)
Pe verso-ul cartelei, sub stratul protector, veţi găsi Codul personal (12 cifre).
1. Răzuiţi stratul protector.
2. Formaţi numărul de acces:  
    - pentru clienţii din Chişinău – 1630
    - pentru clienţii din regiune – 0-1630.
3. Оncredinţaţi-vă că telefonul Dvs. funcţionează оn regim ton (butonul "puls/ton" este оn poziţia "ton").  
   Atenţie: toate telefoanele mobile funcţionează оn regim ton şi nu este nevoie de a tasta "*".
4. După mesajul de salut , formaţi "1" pentru a alege limba romвnă, "2" pentru limba rusă şi "3" pentru limba engleză.
5. Urmвnd instrucţiunile robotului, introduceţi Codul Dvs. Personal.
6. Robotul vă va comunica suma creditului Dvs. (оn lei) şi vă va propune să formaţi numărul.
7. Formaţi numărul:  [codul ţării] [codul oraşului] [numărul abonatului]
   Atenţie: Nu este nevoie de format [0-0] оnaintea numărului.
8. După formarea numărului, veţi fi informat despre numărul de minute care le puteţi vorbi cu destinaţia aleasă, după care va urma conectarea cu destinaţia solicitată.
Modul de apelare de la un număr de telefon autorizat (client VIP)
1. Formaţi numărul de acces
  - pentru abonaţii din Chişinău – 0-1630.
  - pentu abonaţii din regiune – 1630
2. Fiţi siguri că telefonul D-stră lucrează оn regim ton (Apăsaţi “*” sau treceţi butonul “puls/ton оn poziţia “ton”.  
Notă: toate telefoanele mobile funcţionează оn regim ton şi nu este nevoie să tastaţi "*"
3. Robotul vă vă propune să formaţi numărul destinaţiei.
4. Formaţi numărul: [codul ţării] [codul oraşului] [numărul abonatului]
  
Atenţie: Nu trebuie sa formati [0-0] оnaintea codului ţării.
5. Dacă aţi greşit numărul, pentru a nu forma din nou numărul de acces, tastati "*" şi robotul vă va propune să formaţi numărul destinaţiei.
6. După formarea numărului va urma conectarea cu destinaţia solicitată
Pentru a afla starea contului D-stra, formaţi:
  - Numărul de acces 1630 sau 0-1630;
  - După mesajul de salutare , formaţi "0"
ATENŢIE!

Acces la serviciul puteti avea doar prin codul 1630.
Numarul de telefon la Serviciul de Relatii cu Clientii: 83-55-83.